Som especialistes en solucions informàtiques i de comunicació per empreses

Micrològic, des de 1988 al vostre servei.

Som especialistes en solucions informàtiques i de comunicació per empreses. Actualment més de 2500 empreses confien en els nostres serveis.

Treballem amb empreses de qualsevol punt de l'estat.

Us aportem solucions en:
- Programes de gestió, ERP i CRM.
- Internet, web, e-commerce, dominis i gestió de correu electrònic.
- Gestió documental.
- Escaneig i comptabilització automàtica de factures.
- Servei tècnic.

Podeu veure més informació sobre la nostre empresa a www.e-micrologic.com o quedar-vos en aquesta web per ampliar la informació sobre solucions en software per empreses.  

 

Què són els sistemes CRM?

Els sistemes CRM (Costumer Relationship Management) serveixen per poder treballar i gestionar la relació amb els clients de l’organització, es tracta d’un software que té com a tasca principal tenir tota la informació dels clients disponible en qualsevol moment, tant per poder accions concretes amb cada un, com per poder fer estudis de mercat i tenir dades més genèriques que permetin prendre bones decisions de màrqueting.

Què són els sistemes CRM?

Aquest tipus de software consten de varies funcionalitats per poder gestionar tant les vendes com les dades dels clients d’una empresa:

  • Automatització de processos i promoció de vendes
  • Magatzem de les dades dels clients per poder afegir informació de totes les transaccions
  • Generació de reports, panells de dades i/o indicadors de les claus de negoci
  • Seguiment de les campanyes de màrqueting i creació de segments lligats a estratègies concretes
  • Gestió de les oportunitats de negoci
  • Anàlisi i projecció de vendes

Els sistemes CRM van estretament lligats a les estratègies de màrqueting, ja que permeten identificar els “leads” més valuosos per una empresa, i poder crear un sistema de relacions que permetin extreure’n el màxim profit, venent i també fidelitzant a aquest tipus de clients.

Tenir un bon CRM és fonamental per realitzar accions de màrqueting estratègiques i que ajudin a aconseguir els objectius que es defineixin, ja que en un context com l'actual, les accions de promoció o comunicació han de ser segmentades i dirigides el màxim possible, per augmentar ratios de conversió i minimitzar costos, tant per lead com per client.

No cal dir que el CRM és també clau per poder gestionar més eficientment els departaments comercial i de màrqueting, especialment en el cas de les pimes, ja que ajuda a professionalitzar el cicle de vendes i realitzar un seguiment precís i personal a cada lead, i això es transforma en millors resultats de venda.

En definitiva, el CRM és un programari centrat en el client, que té com a finalitat saber el què vol i necessita cada client, per millorar la seva relació amb l'empresa, i assegurar un augment les vendes.

 

MÉS INFORMACIÓ?

Tornar al llistat

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Accepto
Com configurar
Top