Som especialistes en solucions informàtiques i de comunicació per empreses

Micrològic, des de 1988 al vostre servei.

Som especialistes en solucions informàtiques i de comunicació per empreses. Actualment més de 2500 empreses confien en els nostres serveis.

Treballem amb empreses de qualsevol punt de l'estat.

Us aportem solucions en:
- Programes de gestió, ERP i CRM.
- Internet, web, e-commerce, dominis i gestió de correu electrònic.
- Gestió documental.
- Escaneig i comptabilització automàtica de factures.
- Servei tècnic.

Podeu veure més informació sobre la nostre empresa a www.e-micrologic.com o quedar-vos en aquesta web per ampliar la informació sobre solucions en software per empreses.  

 

Serveis especials per a assessories

Des de Micrològic oferim serveis especials per a assessories, tenim programes pensats i creats per aquest sector, es tracta d’una complertíssima carta en la que hi ha solucions de comptabilitat, fiscalitat, nòmines i seguretat social, facturació, administració de finques, escaneig i també comptabilització automàtica de les factures.

Serveis especials per a assessories

Es tracta de programes que són totalment fiables, molts fàcils i intuïtius d’utilitzar, i a uns preus molt raonables per poder arribar a tot tipus d’assessories; estan totalment actualitzats i adaptats a tots els canvis fiscals que hi puguin haver, i això fa que es puguin utilitzar amb total confiança, sense haver de patir ni preocupar-se per res.

A més a més hi ha una opció molt útil, i és que aquests programes es poden enllaçar amb els que puguin tenir els clients de les assessories i despatxos professionals, per poder intercanviar dades de forma àgil i senzilla, i això els hi dona una gran versatilitat i facilita enormement el treball diari.

L’opció de poder automatitzar el procés de comptabilització i digitalitzar les factures, sense haver de crear plantilles és molt pràctica, i també enllaça amb els principals programes de comptabilitat del mercat, de manera que es generen de forma automàtica els apunts comptables a partir dels documents escanejats.

Amb aquest sistema s’eliminen errors, i s’evita haver de fer tasques repetitives perquè els assentaments es generen de forma automàtica; a més a més els documents no surten de les vostres oficines perquè tot el tractament es fa en el vostre propi servidor.

D’aquesta manera els clients de cada assessoria els hi poden enviar informació des de qualsevol dispositiu, sigui PC, tablet, o smartphone, i automàticament quedarà enregistrada, això és també una avantatge molt gran en aquests moments en els que cal estar preparat per treballar i també per teletreballar.

A Micrològic busquem sempre les millors solucions de gestió online pels nostres clients!

 

MÉS INFORMACIÓ?

Tornar al llistat

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Accepto
Com configurar
Top