Som especialistes en solucions informàtiques i de comunicació per empreses

Micrològic, des de 1988 al vostre servei.

Som especialistes en solucions informàtiques i de comunicació per empreses. Actualment més de 2500 empreses confien en els nostres serveis.

Treballem amb empreses de qualsevol punt de l'estat.

Us aportem solucions en:
- Programes de gestió, ERP i CRM.
- Internet, web, e-commerce, dominis i gestió de correu electrònic.
- Gestió documental.
- Escaneig i comptabilització automàtica de factures.
- Servei tècnic.

Podeu veure més informació sobre la nostre empresa a www.e-micrologic.com o quedar-vos en aquesta web per ampliar la informació sobre solucions en software per empreses.  

 

Software modular i escalable

Un software modular i escalable és gairebé imprescindible per a qualsevol empresa, ja que suposa que té la capacitat d’adaptar-se a l’activitat i al creixement de cada organització, incloent noves funcionalitats sempre que siguin necessàries.

Software modular i escalable

Els nostres programes de gestió ERP-CRM de l’SQL-PYME tenen les següents funcionalitats:

  • Compres: Complert circuit que inclou les primeres fases com peticions d’ofertes a proveïdors, fins a comandes, albarans, factures, etc.
  • Vendes: Permet fer pressupostos inicials que després es poden convertir en comandes, i generar el corresponent albarà i també la factura, a través d’un complert apartat de vendes.
  • Tresoreria: Inclou un sistema per gestionar els venciments i els pagaments, amb processos de gestió incloent remeses bancàries, cobraments per caixa, devolucions de rebuts, arqueigs, reclamacions de rebuts i molt més.
  • Característiques: Per poder tenir un control de la traçabilitat dels productes, i la definició de múltiples paràmetres de lliurament com colors, talles, caducitats, lots, etc.
  • Compostos: Per poder preparar lots de productes o muntatges a mida.
  • Fabricació: Permet fer processos de fabricació, així com la imputació de matèries primeres, personal i maquinària, i també la planificació de les fases de fabricació, subcontractacions, etc.
  • CRM: Sistema que possibilita la segmentació dels clients en diferents grups per poder fer accions comercials i de màrqueting.
  • SQL-Commerce: Plataforma per poder administrar i gestionar els sistemes de venda online.
  • TPV: Sistema de venda de mostrador que permet gestionar els tiquets, incloent arqueig de caixa, comissions de venedors, vals de compra, codis de barres, connexió amb balances, etc.
  • Mobilitat: Permet portar la gestió des d’on sigui necessari, connectant delegacions, fent Picking amb terminals mòbils, etc.
  • Projectes: Per poder gestionar i administrar tots els projectes, costos, planificació, etc.
  • Reparacions: Sistema per poder imputar materials, mà d’obra i maquinària a cada incidència, pressupostant i facturant automàticament.

 

Si voleu més informació contacteu-nos i us explicarem fins a on es pot arribar amb el nostre software!

 

MÉS INFORMACIÓ?

Tornar al llistat

Aquest espai web utiliza cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top